2010. február 26., péntek

Első Schooled az első próbálkozás a Poker

Aggressive Players

Az én 2001 Texas Hold 'Em-ben mutatkozott be egy indián kaszinó közepén Iowa. Ez egy szerencsétlen emlékezetes élményt, de furcsa módon egyidejűleg.

Én mindig egy játékos játszott, de általában magas kockázatú játékok, mint a kockavetés és a rulett. Saját standard kaszinó út állt, 200 $ a szerencsejáték pénzt, és reméli, hogy én is kihasznál, hogy a négy órányi szórakozást és remélhetőleg még kisétálni.

A pókerterem volt, egy nyüzsgő ütemben. Texas Hold 'Em, volt az újszülött állapota, a közelmúltban népszerűsége, de voltak legalább 10 teljes asztal lesz erős.

Mentem át a póker terem vezetője, és közölte vele, hogy szerettem volna játszani Texas Hold 'Em.

â € œSure, â € mondta. â € œWhy nem fogod, hogy a nyílt ülésen, ott az asztalon hét? â €

Ezután megkérdezte, hogy mennyit keres zseton. Azt mondtam neki $ 100, s átnyújtott egy rack-fehér, $ 1 zseton.

Az ülés asztali hét volt a sarkon (a későbbi póker oktatás címke azt No. 8), és rögtön találtam furcsának, hogy mindenki az asztalnál már minimum háromszoros zseton volt előttem.

Először azt gondoltam, â € œWow, ezek a fickók lehetett győztes big.â €

Prelude to a tanulság.

Az osztó megkérdezte, akarok-e után a következő játékot. Fogalmam sem volt, hogy ez mit jelent, így hát beleegyezett.

Dobtam 1 $ a pot-ba, hogy indítsa el a kezét, rájönni, hogy szükséges volt az ante. Az osztó, majd utasított, hogy hozzanak $ 3 tovább. Két másik szereplő az elhelyezés pénzt az asztalra, így rájöttem, nem volt antes, és a pénzt kerüljenek az asztalra került a továbbiakban € â € œblinds.â

Tanulság.

Voltam foglalkozott AQ én nyitó viszont elég jó a gazdaságban. Volt két emelés előttem, és a kereskedő azt mondta, ez volt 8 $ hívni. Azt mondtam volna, hogy emelje meg, és úgy csúszott ki $ 25 in chips.

â € œYou nem tehetjük meg, hogy â € a kereskedő mondta. â € œYou csak menjen a $ 16.â €

Voltam egy $ 4 - 8 $ limit játékban. Nem volt a limit.

Tanulság.

A két emelők Felhívtam a 16 $, és a flop nem az én pár ász és dáma. â € œI'm pókerezik, â € gondoltam, â € OESO Fussunk egy bluff.â €

Volt egy fogadást belém, én fel, hogy 8 $, és hiszem, mindkét játékos megadta.

Nem emlékszem, hogy a turn, de megpróbáltam, hogy nyissunk ki 4 $, és ismét azt mondta a kereskedő Kellett $ 4 tovább. Fogalmam sem volt, a fogadási tét a turn és a river megduplázódott.

Tanulság.

További fogadások és amelyben továbbra is a folyón, és én ültem ott nem más, mint az ász-magas, vagy vesztes. Én maradtam a mintegy 15 $ volt, és hogy jelezze a szót az ember egy másik $ 100 in chips.

Azok tartott nekem 30 percig, és day1 én élő póker volt pályafutása me down $ 200 egyetlen vonszolta pot in my favor â € "a folytatólagos licit egy rongyot flopon AK-val.

Ez egy kínos Hold 'Em debütált, de az egyik, hogy soha nem fogom elfelejteni.

Atlantic City Loses Summer Gamble

Get Paid To Learn From Gus Hunsen